Gå til innhold

Skal kjøpe 91' 190E

Smeltelim

Anbefalte innlegg

Hallo folkens, er i ferd med å kjøpe meg min første bil, valget har falt på en 91' 2.0 190E som har gått 195000.

Har vært og sett på den og prøvd den og den ser veldig bra ut, bare noe små riper og rustflekker i steinsprut. Girkasse kjentes veldig bra ut og klutsjen virket ikke slitt (tok nesten med en gang), hørte ingen ulyder da jeg prøvde den. Er elektrisk takluke og sidespeil på den, den skal eu.godkjennes i mars neste år.

Er denne det er snakk om.

Har fått tilbud på 42000 klar på veien, og har mer eller mindre takket ja til dette, kjøpes hos liten forhandler, vet ikke så veldig mye om hvor mye disse er verdt, og er vant til å kjøre i mammas slitne hyundai accent :p tror dere dette er ett godt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ville ALDRI gitt så mye for en grønn 2liter med så lite utstyr! På bildene ser den ut som den er i bra stand men ikke noe mer.. Hadde bilen hatt varmeseter, elvinduer, AC og skinnseter kunne jeg kanskje vurdert den for 20000 og spandert på en hellakkering. Jeg vil aldri tro at du får igjen over 30000 om du skal selge den videre.. Her ville jeg styrt langt unna!

Her er mange andre pene eksemplarer til en mye lavere pris og med mye mer utstyr!

Edit : Se foreksempel på toreso sin 2.3 liter her på forumet, pen bil som jeg tipper har en mye lavere pris en den du ser på!

Lykke til! =)

NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod

Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod

Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Erling her!

Bilen har et skikkelig gubbepreg, og jeg hadde i alle fall ikke brukt så mye penger på en så gammel bil som er i fullstendig feil farge både inn- og utvendig.

Utstyrslisten ser heller ikke ut til å imponere spesielt. Eneste jeg ser ved første blikk som ikke er standard, er abs.

Men for all del, dine penger. Og for alt jeg vet kan det hende du har en fetish for grønn :)

Nå har i alle fall jeg sagt min mening, så du får ha lykke til meg bilkjøpet :)

1984 Volvo 360 2.0

1993 BMW 318is

1991 MB 190E 2.3 Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltelim : tipper på at forhandler her har kjøpt denne bilen for 12-13000 og vaska og gnikka og skifta litt slitedeler. Deretter skrudd prisen stygghøyt og nå sitter dem vel spendt og håper dem klarer å lure noen til å kjøpe den for en så høy pris..

Er du veldig intresert i bilen og liker den veldig godt så håper jeg du ikke byr med en 15000 for denne.

NÅ: Mercedes-Benz 190E 2.5-16v 91mod

Mercedes-Benz 190E 2.3(16vplast) 86mod

Mercedes-Benz 190E 2.3 88mod Sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT for dyrt. Uansett hvor strøken den enn måtte være. Grønt interiør og eksteriør, og så lite utstyr.. Blir nok ikke lett å få solgt den videre uten et voldsomt tap..

Hadde lett videre. Det var jo ikke engang skikkelige felger med. :) Det må en ha.

- MB 200 w124 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider