242-T5 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Noen her som har kjøpt Autometer eller VDO turtellere til 5'r? Har leita på nettet men finner ingen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg lurer faktisk på akkurat det samme:) har sett på filmene til de autotech folka, de har en sånn i 850`n, sende de en mail eller noe? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ja jeg har også sett dette rundt forbi, men jeg klarer ikke å spore det opp. Så om det er noen her som kan hjelpe så sier jeg TAKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Har nå sendt mail med en kar på autotech, han kan skaffe denne: http://autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=3313&sid=11 prisen er 3790kr muligens lang leveringstid, og ja, vet om at den på linken er oppgitt som 4-6 og 8 cyl. Så for de som er interessert kan kontakte denne hyggelige karen via mail eller msn: arild-andre@nordicautotech.com Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Det var en jævla pris.... men om denne modelen blir levert til 5'r så må det vel gå å bestille direkte eller via ebay. Litt rart at det ikke stod til 5'r på den men....??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 du sier noe der:) si i fra hvordan du gjør det:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg