smeden Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Faen skrapte opp ene felgen kjøpte nye felger og gummi i går skrapte den ene opp pågrunn av enn knust øl flaske og fordi eg ikkje så at det var høy kant et den noen som har noen idea om kordan eg kan flikke litt på det for og få det te og se bedre ut?? faen det e så surt ass plis hjelp meg :deng Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Ta et bilde å legg ut her sånn at man kan lettere se skaden.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smeden Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Ta et bilde å legg ut her sånn at man kan lettere se skaden.. blir litt vanskli det hakke noe og ta bilde med pågrunn av ikkje noe camra pågrunn av eg e bortreist. men eg kan prøve og forklare det e neste helt ute på kanten eg har har skrapt litt her og der ekke så mye men e det noe det går ann og gjøre med det?? idet hele tatt?? Siter vw passat.... godshit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 1: Bruk litt punktum og komme slik at det går an å forstå setningene dine. 2: Det er håpløst å vurdere hvor store skadene er uten ett bilde. Hvis de er dype nok, er det ingenting å gjøre med det. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 vises ikke lell dette,når du kommer dundrende i 287kmt. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 haha gjorde akkurtatt det samme selv. Hvordan du fikser det, er avhengig av hva felgkanten er laget av. Er det alu så må det tinn sveises. Nå vet jeg ikke hvor alvorlige skadene dine er. Mulig du kan fin slipe det. Men da må du avbalansere felgen. Var dem dyre? Det var mine haha huff sånn e livet. Jeg er heldigvis mer opptatt av følelsen/funksjonen enn utseende. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg