Gå til innhold

Dyktige bilstereo-montører i Oslo søkes

Ranger emnet

mariwing

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Jeg er ikke så veldig handy av meg, så jeg vil gjerne at et firma skal montere bilstereo i bilen min. Skal bytte ut de orginale høytalere, sette inn en sub og en skikkelig forsterker.

Noen som har erfaring/synspunkter på en forhandler i Oslo som selger bra greier og som er flinke til å montere greiene de har solgt meg?

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for alle svar og tilbud om hjelp. Jeg vil at et firma skal gjøre det, enklere dersom det er noe som ikke funker å klage :-)

Hadde faktisk vært ute hos Oslo Bilstereo før jeg postet og fikk et inntrykk av at de var seriøse. Derfor var det jo bra at flere av dere anbefalte dem :)

Jobben går ut på å få et integrert dritt-anlegg i en Seat Ibiza til å låte bra. Jeg fikk anbefalt en tre-trinns-plan som lød som følger:

1) Bytte ut orginale front-høytalere

2) Sette inn en basskasse med forsterker

3) Koble på en 2-kanals forsterker til front-høytalerene dersom det fortsatt ikke ble nok trøkk.

Dritt-anlegget har (i følge Seat i allefall...) en linjeutgang, så det er jo bra. Høres planen ellers fornuftig ut? Personlig har jeg tenkt til å ta alle tre trinnene samtidig, noen som har synspunkter på det?

Mange spørsmål, håper på noen gode svar :peace:

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ombestemmer deg og klarer deg uten firma kan jeg sikkert montere jeg :)

Har bygd tidligere i: Audi 90, Audi 80, Volvo 740, Ford Excursion, Toyota Celica, Audi 100 Avant, VW Golf 2, Opel Ascona, Bmw 325i . Alt pent med tilnærmet originalt utseende.

Best ble det i Ford Excursion, men ble anlegget demontert i dag da bilen skal selges.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmen bilradio er grisedyre på montering.

De skulle ha 2500 kr for å sette inn et sett høytalere og trekke kabler i min primera.. hehe sto over jeg.

Har bestilt nytt frontsett fra usa gjennom soundpressure nå. tok kun 2 mnd før de kom, men nå er de endelig kommet.

Så jeg regner med at du blir kontaktet så fort jeg får litt penger ALJ_GSi. Er vel du som bygger for dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider