Gå til innhold

problemer med vinduene!! hjelp!! Elektrisk

Ranger emnet

tottis89

Anbefalte innlegg

Hei!

Som vanlig fungerer ikke vinduene på min passat, 98 mod. Det er elektriske viduer.

venstre fram har ikke fungert på en stund. har prøvd å bytte motor, men dette funket ikke. det kommer en sånn klikke lyd i reele når jeg prøver å åpne det.

men hele tiden har høyre fram, og begge bak fungert.

men i forrige uke var det ingen som fungerte. helt uten vidre. samme problemet i disse også. Det er ingen ulyder elns når jeg prøver å åpne det, Rele klikker, men ingen ting skjer. prøvd både den "hovedsentralen" på førersiden, og hver enkelt knapp. samme dritten.

Hva kan dette være???

ønsker hjelp snarest, siden det ikke er air condition på bilen, og det er nå 20 grader og solsteik ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Som vanlig fungerer ikke vinduene på min passat, 98 mod. Det er elektriske viduer.

venstre fram har ikke fungert på en stund. har prøvd å bytte motor, men dette funket ikke. det kommer en sånn klikke lyd i reele når jeg prøver å åpne det.

men hele tiden har høyre fram, og begge bak fungert.

men i forrige uke var det ingen som fungerte. helt uten vidre. samme problemet i disse også. Det er ingen ulyder elns når jeg prøver å åpne det, Rele klikker, men ingen ting skjer. prøvd både den "hovedsentralen" på førersiden, og hver enkelt knapp. samme dritten.

Hva kan dette være???

ønsker hjelp snarest, siden det ikke er air condition på bilen, og det er nå 20 grader og solsteik ute!!

Har samma problemet på min passat 98 modell. På min tok vinduene, sentrallåsen og kupèbelysningen kvelden pga at jeg hadde vannlekkasje og dermed vann i gulvet der Comfort-enheten ligger (den styrer alt dette). Jeg har kjøpt ny comfort-enhet med det funker faen ikke allikevel...hehe! Jeg har iallfall climatronic i min! ;) Det kan være ledningene fra dørene til chassiet også. Se om du har brudd i noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper på brudd i ledningene som gå mellom døra og a stolpen, har vært borti dette før på disse bilene.

ta av den sorte strømpa å kikk på ledningene begge sider foran

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey. skal gjøre det. men siden det klikker, så kommer det vell strøm inn til vinduene? kan ikke være det?

litt uskikker på akkurat det hehe. leste ikke nøye nok!

men er fort gjort å sjekke det da.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...