Gå til innhold

Manko på clay??

Ranger emnet


mabbutt

Anbefalte innlegg

Tjena, gutta!

 

Jeg var på jakt etter KUN clay i går (MÅTTE ha i går, så jeg kunne ikke bestille på nett), og dro rett til Bilxtra. Jeg så ingen clay, og spurte om de hadde i kassen. Svaret var nei, og det var fordi det er ventetid til langt ut i september på ny beholdning. De hadde dog fått inn seks Quik Clay Kit's, så jeg måtte kjøpe et kit for å få clayen jeg så sårt trang. Han sa han gruet seg til de fem siste var solgt, siden han må vente helt til september på både løs clay og claykit...

 

Dette var dog Meguiars. Er tilfellet det samme for clay fra andre merker? Lurer litt på om jeg skal hamstre litt fra Autogeek om dette blir en liten "greie" for de fleste produsenter fremover. Who knows.

 

Jeg tror vel egentlig at dette kun gjelder Bilxtra-kjeden i Norge, men det er greit å være litt på vakt. Er det flere her inne som har fått denne beskjeden fra noen forretninger?

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger et alternativ er Autoglyms tar remover el prickbort også en kandidat til å fjerne mye fra lakken, har startet å benytte disse før claying for å "spare" litt på clay forbruket mitt....

 

AG tar remover el Prickbort etter vask med en fille, la stå 1-2 min tør eller vask over og mye er fjernet...

 

anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin respons, folkens. Jeg er klar for å prøve noe annet enn Meguiars nå også, så jeg tenker jeg kjører en bestilling på AG etterhvert.

 

Ser at Scandic Shine selger Swissvax clay. Hvordan er kvaliteten på denne? Riccardo har jeg skjønt er bra, men jeg er blitt utrolig nysgjerrig på Swissvax i det siste da det virker som om de har svært ekslusive produkter. Ekslusivitet betyr ikke kvalitet, men jeg antar dere skjønner poenget ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår