mabbutt Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Tjena, gutta! Jeg var på jakt etter KUN clay i går (MÅTTE ha i går, så jeg kunne ikke bestille på nett), og dro rett til Bilxtra. Jeg så ingen clay, og spurte om de hadde i kassen. Svaret var nei, og det var fordi det er ventetid til langt ut i september på ny beholdning. De hadde dog fått inn seks Quik Clay Kit's, så jeg måtte kjøpe et kit for å få clayen jeg så sårt trang. Han sa han gruet seg til de fem siste var solgt, siden han må vente helt til september på både løs clay og claykit... Dette var dog Meguiars. Er tilfellet det samme for clay fra andre merker? Lurer litt på om jeg skal hamstre litt fra Autogeek om dette blir en liten "greie" for de fleste produsenter fremover. Who knows. Jeg tror vel egentlig at dette kun gjelder Bilxtra-kjeden i Norge, men det er greit å være litt på vakt. Er det flere her inne som har fått denne beskjeden fra noen forretninger? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 ikke hørt at det er noe manko ute å går, scandivshine har riccardo clay mener jeg, prima saker det der, ellers er Pinnacle polyclay bra saker om du skal ha fra AG..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Meguiar's har leveringsproblemer på denne, så den norske importøren har bare fått brøkdeler av det de bestilte. Samme gjelder forøvrig noen andre varer fra Meguiar's, bl.a NXT-såpe. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Om du trenger et alternativ er Autoglyms tar remover el prickbort også en kandidat til å fjerne mye fra lakken, har startet å benytte disse før claying for å "spare" litt på clay forbruket mitt.... AG tar remover el Prickbort etter vask med en fille, la stå 1-2 min tør eller vask over og mye er fjernet... anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 PS, er du på detailersclub.no også kazzper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Nope truhaa, prøvde for en tid siden men sidene funket ikke :P Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Funka ikke? Er oppe og går de om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jepp ,sjekka det nå :) Er forøvrig på bilpleiefanatikere på facebook også, men der skjer det ikke en dritt. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hvor er den på facebook? Må legge meg til der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 PM sendt på DC Kazzper...hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 http://www.facebook.com/group.php?gid=5308122807 la oss nå få litt "action" her også!! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 im inn.......da var det 10 stk der... Fanatikere av verste sort ser jeg...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Kjøpe polyclay hos cyc.co.uk. litt over 100lappen for 3 claybars...bra deal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Ta kontakt med importøren, så får du maguiars clay:) Jeg fikk den forrige uke når jeg snakka med de, men da sa de at de hadde fått veldig lite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Fin respons, folkens. Jeg er klar for å prøve noe annet enn Meguiars nå også, så jeg tenker jeg kjører en bestilling på AG etterhvert. Ser at Scandic Shine selger Swissvax clay. Hvordan er kvaliteten på denne? Riccardo har jeg skjønt er bra, men jeg er blitt utrolig nysgjerrig på Swissvax i det siste da det virker som om de har svært ekslusive produkter. Ekslusivitet betyr ikke kvalitet, men jeg antar dere skjønner poenget ;) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg