Timmeeh Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Jeg bestilte MG claykit fra Jegard handel, men fikk mail etter en stund at de ikke kom til å få det inn på lager på en stund.. Var leverandøren sin feil. Så det er nok Meguiars, og ikke bare Bilxtra :) Bestilte riccardo clay og CG Quick detailer hos Scandicshine, storfornøyd med den komboen vertfall. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 i ren mangel av plass å kjøpe clay , kjøpte jeg PLASTALINA ? ( modelleire på lekebutikken ) tok bra den , men må gå over med en våt svamp å ta det som ligger igjen :P Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 sånn som man putter i ovnen for å herde? :P hehe. Ja den duger vel i krig Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 sånn som man putter i ovnen for å herde? :P hehe. Ja den duger vel i krig hehe nei tror du tenker på noe annet :) Plastalina er sånn "leire" i forskjellige farger som du kan forme om-igjen og om-igjen :) (Husker det fra barnehagen! :D) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 åja sånn ja :P ja da er det ikke rart den legger ifra seg spor. Clayen er en god del seigere enn den. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 i ren mangel av plass å kjøpe clay , kjøpte jeg PLASTALINA ? ( modelleire på lekebutikken ) tok bra den , men må gå over med en våt svamp å ta det som ligger igjen :P Svamp?? Huffda! Men såvidt jeg har hørt har noen forhandlere fått inn MG claykit nå, dog et begrenset antall. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jaggu bra jeg har nesten 1,5 kilo stående med clay Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 nå har jeg kjøpt clay på scandicshine.no :D men plastalina funket bra d , bare pass på att det ikke er for varmt i lufta :P Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Har kjøpt meg litt Riccardo fra ScandicShine nå. No worries :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg