ZaPh00 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Har en 1991 VW Golf 2 1.6TD hvor clutchwiren røk natt til søndag. Noen som vet om jeg har selvjusterende wire eller ikke? Evt. hvordan jeg finner ut om den er selvjusterende? Siter Hell yeah! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Hvis den er original fra fabrikk vil jeg tippe at den er manuelt justert. Begge skal i utgangspunktet passe mer eller mindre rett på, så det er ikke så big deal. Møller har stort sett bare selvjusterte på lager for tiden. Bilder finner du lett ved å søke på google.com -> bilder. Evt. så kan du søke her på forummet, ligger mye lignende her Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaPh00 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Etter en prat med de på Møller fikk jeg beskjed om at det var selvjsuterende jeg hadde, siden jeg ikke hadde noe i hvitt plast nederst mot gearkassen... Ulempen var det at det var tre til fem dagers leveringstid på wire, så jeg sitter mest sannsynlig til fredag og venter på wire... :well: Siter Hell yeah! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Litt avhengig av hvor bruddet er da, men du kan komme langt med en gammel ledning og noen sukkerbiter (ta et par fliser/tråder fra wiren og bruk sukkerbiten til å skjøte med ledningen) :) Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZaPh00 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hehe, ikke dumt forslag... Har lånt bil nå i helgen så har ikke orket å så mye som tenke på golfen. Regner med jeg får ny wire i dag siden jeg ikke fikk den på fredagen. Takk for alle svar! =) Siter Hell yeah! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg