Brandtenborg Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Glad og fornøyd kjørte hjem fra jobb i dag... Plutselig dukket det opp en politimann midt i veien.... Han stoppet meg og sa det var en beltekontroll og at jeg vennligst måtte kjøre inn til siden. Da var jeg plutselig ikke så glad og fornøyd lenger... Fikk bot på 750 NOK... Han var ikke så veldig interisert i den wisky flaska jeg tilbød han... Det var noe dritt... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Han var ikke så veldig interisert i den wisky flaska jeg tilbød han... Det var noe dritt... [/b] Lættis å prøve å bestikke da!!!:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Speedy9 Han var ikke så veldig interisert i den wisky flaska jeg tilbød han... Det var noe dritt... Lættis å prøve å bestikke da!!!:D :D [/b] Mååte jo prøve når den lå i setet ved sidenav da! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Et smil i trafikken gikk ikke som planlagt altså? ;) Hva med å bare ta på seg beltet når man setter seg inn? Det tar da ikke mer tid enn å finne fram til spor 7 på cd-spillern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Synes det er utrolig at folk kjører uten belte i dette landet hvor det omtrent kan finne på å stå trær midt på E6'en :rolleyes: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Ser ikke problemet med å ha belte på, vel å merke om du skal kjøre mer enn 100 meter da.... uansett en dum ting å få bot for.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Ser ikke problemet med å la folk bestemme over beltebruk selv jeg, det går jo kun utover en selv om man ikke har det på og noe skulle skje... (greit at man har ansvaret for at folk under 15 i bilen har det på, da handler det om andre sitt liv og helse) er lei av overformynderiet her til lands... hmmf :rolleyes: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Du vet, politikerene er så mye bedre enn oss, og vet hvordan vi vil ha det, derfor tar de godt var på oss og lopper mest mulig penger fra oss så vi ikke får bruke dem til noe fali noe.... Sitter på jobb her, med "50"% overtid, men sant, så er det jo 26 % ekstra skatt, så det er faen ikke verdt det selvom. Drittland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Synes boten var velfortjent jeg. Tullete å kjøre uten belte. Er du heldig går det bare ut over deg selv om det skulle skje noe, men du tar fremdeles tiden fra folk på sykehuset som prøver sitt beste for å lappe deg sammen etterpå. Digger belte og promillekontroller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 hehe,så bestikkingen funka dårlig altså. sure penger da :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by KaiFred Ser ikke problemet med å la folk bestemme over beltebruk selv jeg, det går jo kun utover en selv om man ikke har det på og noe skulle skje... (greit at man har ansvaret for at folk under 15 i bilen har det på, da handler det om andre sitt liv og helse) er lei av overformynderiet her til lands... hmmf :rolleyes: Når en overvektig rånerkropp på rundt 100kg blir kastet ut av frontruta, etter en bråstopp fra la oss si 100kmh. Tror du det kun går utover pølsa som flyger ut hvis han treffer noen andre, gjerne havner inn frontruta til noen andre? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Er klar over at bota var fortjent, men sure penger alikevel... Og ja, jeg er en overvektig råner. Veier over 100 kg. Og det å tenke på at jeg skal fly i 100 km/t er en mildt sagt skremmende tanke! Hehe! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Fatter ikke at folk ennå ikke har fortstått at bilbelte faktisk FUNKER! det er utrolig at enkelte her inne vil sette livet på spill bare ved å ikke bruke belte... Brukerene her inne er nok en gruppe som er veldig utsatt for kræsjer i forhold til andre.. hvofor kan man ikke bare bruke det sikkerhets utstyret en bil har? har selv erfaring at bilbelte fungerer meget bra.. hilsen en som slapp ett halvt år på sykehus pga at han brukte bilbelte.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Jeg har faktisk vert med i ulykke hvor det ikke ble brukt bilbelte og sett hvordan det har gått... Pluss at jeg selv mistet kontrollen over en bil sånn at jeg havnet inn i et brofundament... Skulle gjerne brukt beltet da... Håndbrekket i ræva var ikke godt.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Brandtenborg Håndbrekket i ræva var ikke godt.... AU! :eek: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg