Gå til innhold

F#&%¤ beltekontroll

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KaiFred

jeg kjører aldri når jeg er trøtt og jeg sitter aldri bak i en bil... :)

Håper for din del at du skjønnte hva jeg mente..

ALLE kan gjøre feil i trafikken, det er ikke til å stikke under en stol, men vi trenger ikke gjøre det værre enn det det er...

Hadde det vært sånn at det bare gikk utover deg, så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men det er faktisk andre på veien også:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Håper for din del at du skjønnte hva jeg mente..

ALLE kan gjøre feil i trafikken, det er ikke til å stikke under en stol, men vi trenger ikke gjøre det værre enn det det er...

Hadde det vært sånn at det bare gikk utover deg, så hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men det er faktisk andre på veien også:rolleyes:

skjønte hva du mente :)

men jeg mener faktisk at jeg er til liten fare for andre trafikanter

når jeg kjører uten belte ;)

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaiFred

skal vi tenke på hva slags psykiske traumer vi kan få av å se

skadete folk i ulykker, bør vi vel slutte å kjøre bil og holde oss

innendørs.... å befinne seg i trafikken er såvisst ikke riktig plass

da i allefall!

Helt enig med deg igjen jeg!

Siden du faktisk kan dø/skade deg alvorlig i trafikken selv om du bruker belte, burde man ikke bruke belte i hele tatt!

Å bruke sikkerhetsutstyr er bare teit, fordi det gir ingen garanti for din helse, det bare øker sjangsen for at du ikke blir kjøttkake.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Helt enig med deg igjen jeg!

Siden du faktisk kan dø/skade deg alvorlig i trafikken selv om du bruker belte, burde man ikke bruke belte i hele tatt!

Å bruke sikkerhetsutstyr er bare teit, fordi det gir ingen garanti for din helse, det bare øker sjangsen for at du ikke blir kjøttkake.

jeg mener ikke at det er teit, vil bare velge selv jeg...

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

synes det er bra med påbud jeg.. aldri skjønt vitsen med ikke å bruke belte.. hvis alle skulle velge akkurat hva en ville gjøre selv så hadde det blitt totalt anarki..

beltepåbud er det beste påbudet vi har. sikkerhet er alfa og omega..

forbanna tosk altså. er du helt idoit? det går utover HAN.

Jeg bruker alltid belte, men jeg syntes det forbanna teit at noen skal bestemme over meg.

Dette har INGENTING med anarki å gjøre, da må du lese litt mer gutten min. Beltepåbud på voksne mennesker grenser til overformynderi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kinx

forbanna tosk altså. er du helt idoit? det går utover HAN.

Nei, det går ut over alle som betaler skatt hvis noen blir invalidisert eller dør pga manglende belte.

(Det er ikke så enkelt at det blir høyere/lavere skatt hvis skadetallene varierer, men det koster samfunnet enormt med trafikkskader.)

Det burde være innlysende.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brandtenborg

Glad og fornøyd kjørte hjem fra jobb i dag... Plutselig dukket det opp en politimann midt i veien.... Han stoppet meg og sa det var en beltekontroll og at jeg vennligst måtte kjøre inn til siden. Da var jeg plutselig ikke så glad og fornøyd lenger... Fikk bot på 750 NOK... Han var ikke så veldig interisert i den wisky flaska jeg tilbød han... Det var noe dritt...

sånn er det når du er så dum å ikke gidder bruke 2.5 sek på å sette på deg beltet lol

Vil ha S14a

X `93 Honda del sol

X `86 Passat Combi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondafan

sånn er det når du er så dum å ikke gidder bruke 2.5 sek på å sette på deg beltet lol

Kanskje lurt å lese alle postene før du svarer ?? Bare et tips...

:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider