Gå til innhold

F#&%¤ beltekontroll

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Glad og fornøyd kjørte hjem fra jobb i dag... Plutselig dukket det opp en politimann midt i veien.... Han stoppet meg og sa det var en beltekontroll og at jeg vennligst måtte kjøre inn til siden. Da var jeg plutselig ikke så glad og fornøyd lenger... Fikk bot på 750 NOK... Han var ikke så veldig interisert i den wisky flaska jeg tilbød han... Det var noe dritt...

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ikke problemet med å la folk bestemme over beltebruk selv

jeg, det går jo kun utover en selv om man ikke har det på og

noe skulle skje...

(greit at man har ansvaret for at folk under 15 i bilen har det på,

da handler det om andre sitt liv og helse)

er lei av overformynderiet her til lands... hmmf :rolleyes:

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, politikerene er så mye bedre enn oss, og vet hvordan vi vil ha det, derfor tar de godt var på oss og lopper mest mulig penger fra oss så vi ikke får bruke dem til noe fali noe....

Sitter på jobb her, med "50"% overtid, men sant, så er det jo 26 % ekstra skatt, så det er faen ikke verdt det selvom. Drittland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaiFred

Ser ikke problemet med å la folk bestemme over beltebruk selv

jeg, det går jo kun utover en selv om man ikke har det på og

noe skulle skje...

(greit at man har ansvaret for at folk under 15 i bilen har det på,

da handler det om andre sitt liv og helse)

er lei av overformynderiet her til lands... hmmf :rolleyes:

Når en overvektig rånerkropp på rundt 100kg blir kastet ut av frontruta, etter en bråstopp fra la oss si 100kmh.

Tror du det kun går utover pølsa som flyger ut hvis han treffer noen andre, gjerne havner inn frontruta til noen andre?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk ennå ikke har fortstått at bilbelte faktisk FUNKER! det er utrolig at enkelte her inne vil sette livet på spill bare ved å ikke bruke belte... Brukerene her inne er nok en gruppe som er veldig utsatt for kræsjer i forhold til andre.. hvofor kan man ikke bare bruke det sikkerhets utstyret en bil har?

har selv erfaring at bilbelte fungerer meget bra..

hilsen en som slapp ett halvt år på sykehus pga at han brukte bilbelte..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider