Kjetilr Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by kinx Vel, folk som kommer med så latterlige argumenter fortjener å bli omtalt som mindre smart :) Men det var egentlig ikke ment som et personangrep, jeg har ikke noe imot noen jeg, men man blir litt opphisset når man diskuterer. Men jeg mener fortsatt at det ikke har kommet noen bra argumenter for beltepåbud. sikkerhet er ikke et argument? bare noen inkompetente som fant på det? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Sikkerhet er bare noe bilprodusentene fant på for å sette opp prisene. Beltet er til å henge momo-puter på og til å holde fast ølkassene i baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Originally posted by Walter_Melon Sikkerhet er bare noe bilprodusentene fant på for å sette opp prisene. Beltet er til å henge momo-puter på og til å holde fast ølkassene i baksetet. he he.. kan virke slik ja.. hva er egentlig vitsen med putene. På en 4 punkt sele har de en funksjon, men på et vanlig belte er det bare jalla. er det for å se at en IKKE har belte på kanskje? Er det da det virker tøft?;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Det er litt mykere over skulderen når man har slike puter da. Selvsagt blir det ikke mykere enn når man ikke bruker beltet, men alikevel...fortsatt mykere enn standardbeltet. Hvis jeg noengang finner puter som er helt svarte eller grå uten noen som helst form for merker på, så kommer jeg til å kjøpe meg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg