thklinge Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 I praksis så måles avstanden mens bilen står på bukken, en metallprofil legges i samme høyde som hjulene også måles det med tommstokk fra laveste punkt på karosseriet og ned. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSBMW Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Vi bor i norge.. Alt som har med bil og gjøre blir vanskeligt. En kompis av meg fikk ikke godkjent sitt senke sett, som hadde TUV godkjenning og papirer på hver minste bolt og sylinder på senkesettet. Men gikk ikke gjennom. Bilen var ikke så lav heller. Merkelige saker. Norge er et anti-autofilt land. Siter -BMW 318is coupe e36 -93 Jeg kan motstå alt, untatt fristelser På leit etter skinn interiør til coupe e36! pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvis kravet er 11cm, så sliter jeg hvertfall med Polo'n! Den er kanskje 11mm over bakken på laveste sted. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waapl Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Okei takker for svar. Veit ikke hvor dette settet er kjøpt eller leverandør, men får prøve å finne ut av dette for som bare det, ellers blir det avskilting:S Siter vw golf 3 jubileum 95 Volvo 960 3.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg