Gå til innhold

Er det lovlig å senke kun framme?

Ranger emnet

melonen1

Anbefalte innlegg

Har en Volvo 245 som eg tenkte å senke i sommmar, og få det godkjent og stempla i vognkortet, syns egentlig 245 er låg nok bake i utgangspunktet, men framme e dei for høg.

Får eg det godkjent hvis eg kun setter på senkefjærer lesafjørs 40mm framme?

Volkswagen Golf IV 1,4 -98

x: Volvo 240GL 2,3 -89

x: Volkswagen Transporter -74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns 245'en din er lav nok bak så er nok fjærene dine rimelig sammensunkne...

Blir jo ikke si i ræva av sette senkefjærer rundt da. den blir akkurat passe høy :)

Men om du absolutt vil senke kun frem så kan nok biltilsynet svare deg bedre enn de fleste her inne.

Da dette nok er en ny problemstilling for de fleste!

Hvis du ikke skal kjøre bilcross med den da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle godkjenne senk på gamle golfen min fikk jeg beskjed om at det må senkes like mye forran og bak. Var ikke lov med forskjellig høyde..

Da mener de forskjellig høyde, som i å bruke et senkesett i ene enden og et annet i andre enden, ev å kombinere et senkesett på ene akselen og orginal på den andre

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 60/40-sett da? :p

Var 60/40 jeg hadde.. Reagerte på at han bare skrev inn 40mm, da sa han at det ikke var lov med forskjellig senking forran og bak. Gadd ikke protestere jeg men..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider