beemerfanatic Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 noen som vet hva det koster og hvor det er billig i oslo området? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Vianor på økern, lurer på om de tar 700,- og bruker en halvtime.Er ikke 100% på den prisen men Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Vianor på økern, lurer på om de tar 700,- og bruker en halvtime.Er ikke 100% på den prisen men takker:-) har ikke hatt påfyll før så aner ikke hvor jeg gjør det.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 takker:-) har ikke hatt påfyll før så aner ikke hvor jeg gjør det.:-) trur de tømmer gassen først, så oljen, så fyller på begge deler igjen..tar en liten time mener jeg å vite fra sist gang.. kjøler mye bedre etter en slik "oppdatering" Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 trur de tømmer gassen først, så oljen, så fyller på begge deler igjen..tar en liten time mener jeg å vite fra sist gang.. kjøler mye bedre etter en slik "oppdatering" ja det gjør nok det.. setter den på "LO" men blåser ikke så kaldt som jeg mener det skal gjøre.. tar evigheter før det blir normal temp i bilen. minns å huske det ble fortere kaldt i fjor sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 På vianor ble jeg fortalt at et klimaanlegg/ac taper seg ca 5% i året... tror det kan stemme Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 På vianor ble jeg fortalt at et klimaanlegg/ac taper seg ca 5% i året... tror det kan stemme ja ok:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Problemet er at over vinteren tørker pakkboksen rundt akselen i kompressoren. Da får du e lekasje. Denne tettes av seg selv når kompressoren startes. Alternativt kan jeg fylle for deg. Hender jeg er på jessheim og jobber med en bil der.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Problemet er at over vinteren tørker pakkboksen rundt akselen i kompressoren. Da får du e lekasje. Denne tettes av seg selv når kompressoren startes. Alternativt kan jeg fylle for deg. Hender jeg er på jessheim og jobber med en bil der.. hva tar du for en påfylling da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hva tar du for en påfylling da? det varierer etter om det er helt tomt eller kun er etterfylling. R134a er inge "BLEND" og man trenger ikke tappe anlegget for så å fylle på igjen. Det er kun for de som er avhengig av å fylle på vekt at man trenger det. Men alt ifra 200-1200 kr. ettersom mengde.. En del av BMW's biler bla har større mediebehov og er derfor også dyrere å fylle. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 trur vi tar 1900 kr for det hos oss jeg :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Vianor på økern, lurer på om de tar 700,- og bruker en halvtime.Er ikke 100% på den prisen men vianor reklamerer for det på radioen.. fra 1200,- eller noe tror jeg de sier.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 vianor reklamerer for det på radioen.. fra 1200,- eller noe tror jeg de sier.. stemmer det.. det er også tillegg der på hvor mye som må fylles.. husker ikke i farten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 stemmer det.. det er også tillegg der på hvor mye som må fylles.. husker ikke i farten.. Er på jessheim neste helg. Skal fyll en annen bil da også, som kommer fra oslo. Vil du jeg skal se på den, kan du gi meg beskjed. Så kan du komme til jessheim. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 det kan jo være en god løsning,men begynner å lure på om det er noe annet som er galt med klima. noen ganger blåser det veldig kaldt om andre ganger nesten ikke.. er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg