beemerfanatic Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Jeg var oppe på gardemoen i helgen å tittet på drifting,da jeg oppdaget at det var en eldre audi 100 med drift på bakjulene. det jeg lurer på da er om det er noen som vet hvordan det lar seg gjøre og om det er mulig på en 98 a6 med drift forran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 det jeg lurer på da er om det er noen som vet hvordan det lar seg gjøre og om det er mulig på en 98 a6 med drift forran? Er det teoretisk mulig? Ja. Men det er helt feil ende og begynne i, du har helt feil utgangspunkt. Istedet for å begynne å harve en såppas ny bil burde du heller finne deg en A6q. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Tror det er konkludert med at dette er bare å glemme.. Det krever MYE ombygging.. Og om jeg ikke tar feil, så kjørte denne 100en med BMW motor ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 ja det er ikke det beste utgangspungtet. det han har er visst Q.han har en 91 mod Audi 2,8 Q som han har satt s4 motor i:-) noe jeg ikke har så da blir nok det skrinlagt.. kjører med disel clutch kåpe fra volvo d6 og m45 sam steffanson gir kasse. måtte smi litt på clutch kåpa for å få det til å passe. forlenga spak stelle, forlenget mellom aksel, og snudde bak diffen:P noen som har fått det til:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg