Gå til innhold

ang. nytt anlegg... forslag ønskes!

Ranger emnet

tvindal

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har som noen av dere kansje vet en Audi S2 Avant.

har for tiden 2stk He2 subber 12" men disse skal nå byttes ut med punch hx2 rockford 10". skal fortsatt ha 2 stykker og disse skal drives av en forsterker og en kondesator. lurer veldig på hvordan jeg skal bygge dette i bilen. bilen er en demobil for autohifi og meg selv så dette bør være pent.

håper på mange kreative løsninger og kansje noen har erfaring med hvor store kasser o.l som passer til disse subene. har tenkt på små lukkede kasser for og få en fast rå bass. blir vel enten så jeg selv eller tynset bil og stereo bygger det for meg!

mvh Terje

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dirty^Dog

3DStudio Max..

Ikke verdens simpleste program for å si det sånn, men ikke mulig å lære seg hvis man gidder..

Og da quoter vi selvsagt at det IKKE er mulig å lære seg hvis man gidder ;) Regner med det var en trykkleif der eller no? hehe

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder 3D, så kan du jo legge ut en post på Det Store Dyret Spiser 3D.

Har leflet litt med 3D selv, men er en smule "rusten" nå, så jeg må nok pusse rust og tektylere evnene mine på nytt. (Argh, dårlig humor natt til mandag makes Yngve a dull boy)

Jeg tør derfor ikke å bryte meg på dette, men på Dyret har folk modellert det meste av Audier. Mest TT, men dog...

Disse folka elsker utfordringer, og hvis dere kunne friste med en liten premie, så kunne de sikket lage fete animasjoner til markedsføringsøyemed mm...

Kun fantasien setter grenser.

Sjøl har jeg en gang i tiden modellert det kjemiske forløpet i en raffineringsprosess for flotasjon av partikler og fjerning av hydrogen i aluminiumssmelte. Ikke noe du kan stikke huet nedi og se akkurat, men i 3D land der kan alt gå an og trallalala, nå er det best at jeg legger meg.

Lykke til med kassa!

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vel en 2 seter da, hva med å buggen en kasse som ligger der baksetene dine skulle ha vert ?

slik at gulvet blir helt flatt. sjønner. er da plass til noen liter der da.

senker ned subbene og forsterkeren så blir dette bra ting. even plexi over subbene og forsterker, da kan di hive drit baki og

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider