Kenge Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Tenkte å lakke mine Hartge Classic felger i gunmetal, men var interessert i en fargekode? Noen som tilfeldighvis har lakket sine eller vet om noen passende "koder" ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 jeg har lakker mine felger i Volvo 455 titanium grey metallic,er er vel kanskje litt mørkere enn gun metal men . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Kenge skrev: Tenkte å lakke mine Hartge Classic felger i gunmetal, men var interessert i en fargekode? Noen som tilfeldighvis har lakket sine eller vet om noen passende "koder" ? :) Heh, Gunmetal falt i smak altså :P Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Har du bilde av fargen turbokungen? Phantom; stemmer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Matt Graphite er vel en type gunmetall, noen som har noen kode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg