Volvo740GL Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hei.. Hva skal mann sånn ca gi for ett pent brukt delskinn interiør til en 740:)? og passer bakseteryggen og dørtrekkene bak fra en stv over på en sedan? Supert forum foresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bak setet passer nok ikkje nei, bak setene på ein stasjonsvogn kan du vippe, det kan du ikkje på ein sedan. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740GL Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Mitt svarte 740 delskin int. som er uten hull skal jeg ha 3000,- men det har noen andre skavanker ellers skulle jeg tatt mer for det. Så lenge jeg ikke reparerer det sjøl da. Har kjøper alt. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei.. Hva skal mann sånn ca gi for ett pent brukt delskinn interiør til en 740:)? og passer bakseteryggen og dørtrekkene bak fra en stv over på en sedan? Supert forum foresten:) Kommer litt ann på hvilken farge det er.. Svart er mer ettertraktet enn f.eks. rødt! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazongutten Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei.. Hva skal mann sånn ca gi for ett pent brukt delskinn interiør til en 740:)? og passer bakseteryggen og dørtrekkene bak fra en stv over på en sedan? Supert forum foresten:) kommer ann på farge... man kan tilpasse stv.bakseter hvis man tar av "rammene" på de delte setene + lager tel nye fester. Dørtrekkene passer overens med sedan ;) Siter -GUD ER GOD- -85` Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg