remster Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Lurer litt på å bygge meg et enkelt kick panel i golfen og har et sett med 6x9 liggende som jeg ikke vil bruke i hatthylla. (skal ikke ha noe bak) noen som har erfaring med å bygge 6x9 i kickpanel? blir det for stort eller ? evt hvis noen har bilder av kickpanel med 6x9 så tas de i mot med takk. tips om bygging av enkle panel tas også i mot. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainiac Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 6x9" i frontsett ekke akkurat noe jeg ville anbefale... dem gir altfor mye diskant.. 6x9" er ment for hattehylla.. etter min mening.. Siter hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Ting kan vel justeres en del. og så lenge diskanten ikke peker riktig vinkel vil jo mye av lyden forsvinne også. kan jo evt kutte selve diskanten og bare montere en som sitter høyere og. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg