desibel Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 hei, jeg lurer på hvor jeg får kjøpt en HKS dump på nettet?:) takker for svar:) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 http://www.rhdjapan.com Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dette er en dump som er litt vanskelig å montere. men God og tøff lyd i den. ! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 realcar har en kopi av ssq'en :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 ok. takk, vil ikke ha noen kopi, men hvordan er den vanskelig å montere? ja digger lyden:) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 er ikke som vanelig dump. her er det en 4kantet brakett..! Jeg vet ikke jeg hvordan du får det til. men var alerde montert da jeg kjøpte bilen:) men fått høre i ettertid at det er no møkk... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 er ikke som vanelig dump. her er det en 4kantet brakett..! Jeg vet ikke jeg hvordan du får det til. men var alerde montert da jeg kjøpte bilen:) men fått høre i ettertid at det er no møkk... okei, men vet dere noe om hvordan kopien kan være i forhold til originalen? med tanke på kvalitet og lyd, er det helt samme lyden? å hv vil SEKVENSIELL si? hehe må bare spørre har ikke så mye peiling på slikt, Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ? Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 jeg vet ikke.. hehe Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Sekvensiell vill si at man kan regulere om membraen som holder på trykket skal være følsom eller ikke .. T R O R jeg da :p Mener det er noe i den duren :) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg