boXer Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Standard RX-8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Ikke så standard... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Kjære RX8 på asfalten der...når er det sikkert at du dukker opp her? *se ut i gården* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Pent gjort, BoXer.. men får du photoshoppet World Trade Center i bakgrunnen også? Da hadde den ihvertfall ikke blitt standard.. Ehh.. det ble kanskje litt feil.. *trøtt* zzzz Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by LupoB0Y Pent gjort, BoXer.. men får du photoshoppet World Trade Center i bakgrunnen også? Da hadde den ihvertfall ikke blitt standard.. Ehh.. det ble kanskje litt feil.. *trøtt* zzzz Jeg trur ikke det der er New York ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by boXer Jeg trur ikke det der er New York ;) :D Joa.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 HAHAHAAHAAHHAHAHAHAHA.. jeg ler ikke av hendelsen! men jeg ler av den jævla bra fantasien din! hahahah...håperdu drakk nårdu tegna.... :usuck: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by Håkon A HAHAHAAHAAHHAHAHAHAHA.. jeg ler ikke av hendelsen! men jeg ler av den jævla bra fantasien din! hahahah...håperdu drakk nårdu tegna.... :usuck: Alltid drita kiddie:D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg