Gå til innhold

Vindussveiv på kadett (B)

Ranger emnet

suggen

Anbefalte innlegg

H*****e den sleit ej med en gong. Men egentlig ikkje så vansklig som du tror. Den en trur ej ej satt å makka med, så plusseli spratt den ta, Den andre gjorde ej det med verktøy.

Du presser litt inn dørtrekket slik at det blir et lite mellomrom mylla handtaket og trekket, så med litt akrobatiske manøvere skal du klare å sjå en liten splint. Den skal du drage av aslingen til sveiva.

Smør dej med tolmodigheit og prøv!:)

Retting:

eller nei, såg ikkje at det var Kadett B det var snakk om, så då akn ej desverre ikkje hjelpe dej:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cfn

tenkte jeg skulle tispse deg suggen; det står en kadett b på huggern i oslo i tilfelle du trenger litt deler.

så ikke ut som om karosserideler var noe å samle på men...

Ser faktisk ikke ut som jeg trenger noen deler nå:D Ellers takk:)

Skal klå litt på bilen i morra, så jeg får se om jeg ser denne låsedritten...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cfn

får klå litt på kamera og en dag :D

(hniy hint)

Det viste seg at det satt en plastring bak sveiva, som dekket over låseringen... Fjæra var i veien den også, men med to små skrutrekkere og masse tålmodighet gikk det da å få den av:D Skal få tatt litt bilder av den nå også, må liksom bare vente til den ser litt mer ferdig ut, alt er klart, må bare sette det sammen først;) Lurer litt på å sette i en volvomotor også, ser at flere har gjort det i bilcross, dessuten stoler jeg ikke helt på disse opelmotorene(ikke slå!), jobber jo på volvo, så deler til volvomotor er kurant å få billig for meg...

Hvor kan jeg få tak i et endeledd forresten? Er det en butikk som selger deler til gammal opel i norge?

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider