solviken Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 så fint da. ta en titt på disse : http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=2478 De så jo ganske brukbra ut:P Noen som har testa?? eller tror dem er bedre enn de pioneer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 har ikke fått testet denne. men er veldig fornøyd med mitt hertz element (hx300) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solviken Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 har ikke fått testet denne. men er veldig fornøyd med mitt hertz element (hx300) oookai:D er nå enda litt usikker menne får nå sjå..enten pioneern eller hertz:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 jeg hadde for ikke lenge siden en pioneer ts w- 5102spl (flaggskipet til pioneer) jeg byttet til hertz subben og jeg syntes klart at jeg får mer lyd for pengene. med tanke på at pioneer subben koster 8000 og hertz subben koster 2500.gleder meg til jeg får inn alle 3 hertz subbene:disco Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 jeg hadde for ikke lenge siden en pioneer ts w- 5102spl (flaggskipet til pioneer) jeg byttet til hertz subben og jeg syntes klart at jeg får mer lyd for pengene. med tanke på at pioneer subben koster 8000 og hertz subben koster 2500.gleder meg til jeg får inn alle 3 hertz subbene:disco javel:P er ikke ts-w8102spl flaggskipt til pioneer? med en pris på 12.000.. http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W8102SPL/index.html Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solviken Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 jeg hadde for ikke lenge siden en pioneer ts w- 5102spl (flaggskipet til pioneer) jeg byttet til hertz subben og jeg syntes klart at jeg får mer lyd for pengene. med tanke på at pioneer subben koster 8000 og hertz subben koster 2500.gleder meg til jeg får inn alle 3 hertz subbene:disco Finnes vell en større modell som pioneer har.. men uansett.. fkk veldig lyst på hertz nu av en eller annen grunn:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg