Kristian_E Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Noen som vet hvor mye det koster å bytte frontrute? Sprekk øverst i høyre hjørne:/ Jeg skal senke bilen, men ikke mer enn at jeg har sett på cup-kit set på 35/35. Vil dette få bilen til å steile siden det er like mye senk forran og bak? Noen som har erfaringer/innspill til dette settet; http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=IAAU1341 ? Er det normalt at temp i motoren normalt ligger på 70 grader? Er dette lavt? Får den verken høyere eller lavere når jeg kjører, kun når den står på tomgang, da kryper den opp på 90. Ser på bilen til dama (A4 1997 1,6) at temp på hennes ligger rundt 90 grader hele tiden. Kan det være noe tull med termostaten min? Er sideblinkerene bare til å "nappe ut" og plugge i nye via hullet? Eller må jeg koble noe fra innsiden? Noen som har noen anbefaling angående billig solfilm? Skal bare ha til siderutene bak, i bakruta tar jeg gardin. Hva er reaksjon fra politi ved eventuell kontroll og jeg har sotet (ikke helt mørkt, bare mørkere) side-frontrutene? Bot, hvor stor, eller bare advarsel? Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 gå heller på ebay å kjøp deg justerbart :) ligger fra ca 3000kr å oppover der;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 normalt at tempen ligger rundt 70-90 grader ja sideblinklysene er bare å nappe ut ja og bytte;) solarplexius.se hvis du kan dra til sverige å hente, 1000 kr for 5 ruter(bak b-stolpen) er ikke film men pleksiruter som er mørke, kjekt å kunne ta av "sotingen" når mørketiden kommer:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 gå heller på ebay å kjøp deg justerbart :) ligger fra ca 3000kr å oppover der;) Takk for svar!:) Senker ikke justerbare fra 60/40 og nedover da? Vil helst ikke senke så mye, kjører på så mye dårlige veier og så mye senk sliter vel også mer på en allerede svak forstilling? Dessuten er jeg ikke akkurat noe e-bay menneske, noen som kunne funnet et aktuelt sett til rundt 4000 med frakt da? Må bilen på fire-hjuls-kontroll og registrering av senkesett uansett type senk? mye koster dette? Blei mange spørsmål det her gitt ;p Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 normalt at tempen ligger rundt 70-90 grader ja sideblinklysene er bare å nappe ut ja og bytte;) solarplexius.se hvis du kan dra til sverige å hente, 1000 kr for 5 ruter(bak b-stolpen) er ikke film men pleksiruter som er mørke, kjekt å kunne ta av "sotingen" når mørketiden kommer:D Takker ! :D Er det pleksiruter til hele bilen da eller? Hvordan festes disse? Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Takk for svar!:) Senker ikke justerbare fra 60/40 og nedover da? Vil helst ikke senke så mye, kjører på så mye dårlige veier og så mye senk sliter vel også mer på en allerede svak forstilling? Dessuten er jeg ikke akkurat noe e-bay menneske, noen som kunne funnet et aktuelt sett til rundt 4000 med frakt da?Må bilen på fire-hjuls-kontroll og registrering av senkesett uansett type senk? mye koster dette? Blei mange spørsmål det her gitt ;p Du kan jo kjøpe sånn som jeg har? Vmaxx sitt - http://www.v-maxx.no . 4995 + 250 kr i frakt. Og så får du med TUV-papirer, men ingen bruksanvisning på hvordan du monterer det. Heldigvis har brunerune laget en guide under kategorien "FAQ". Det senker fra 20 - 120 mm. Bilen må på firehjulskontroll, dette koster 2000 kr og oppover (kommer an på verksted). Så må du bestille time hos biltilsynet (aner ikke hvor mye det koster). Og etter det, om alt går bra, må du betale 500 kroner for et nytt vognkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Takker ! :D Er det pleksiruter til hele bilen da eller? Hvordan festes disse? de er godt tilpasset og sitter ganske godt rundt kantene, og er med noen lister som skal limes på de lengste sidene, tar 30min å montere og blir mye finere, absolutt verdt pengene:D er bare pleksiruter bak b-stolpen, de 5 bakerste rutene hvis det var det du lurte på? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 min bil ligger konstant på 90 grader... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Du kan jo kjøpe sånn som jeg har? Vmaxx sitt - http://www.v-maxx.no . 4995 + 250 kr i frakt. Og så får du med TUV-papirer, men ingen bruksanvisning på hvordan du monterer det. Heldigvis har brunerune laget en guide under kategorien "FAQ". Det senker fra 20 - 120 mm. Bilen må på firehjulskontroll, dette koster 2000 kr og oppover (kommer an på verksted). Så må du bestille time hos biltilsynet (aner ikke hvor mye det koster). Og etter det, om alt går bra, må du betale 500 kroner for et nytt vognkort. 2000 kroner og oppover? Jeg betaler bare 850 kroner, så blir det litt tillegg hvis det skal justeres noe. Det er ikke merkeverksted da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 min bil ligger konstant på 90 grader... Min og:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Min og:) min å :) Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 min bil ligger konstant på 90 grader... ja kan vel stemme, men avhenger jo hvor langt man kjører etter at man har startet den opp, men ja skal krype opp til 90 etterhvert:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Takk for svar!:) Senker ikke justerbare fra 60/40 og nedover da? Vil helst ikke senke så mye, kjører på så mye dårlige veier og så mye senk sliter vel også mer på en allerede svak forstilling? Dessuten er jeg ikke akkurat noe e-bay menneske, noen som kunne funnet et aktuelt sett til rundt 4000 med frakt da?Må bilen på fire-hjuls-kontroll og registrering av senkesett uansett type senk? mye koster dette? Blei mange spørsmål det her gitt ;p Ha Ha kristian må ha litt senk da iallefall :) kan ikke si jag har sett no dårlige veier :deng Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Ha Ha kristian må ha litt senk da iallefall :) kan ikke si jag har sett no dårlige veier :deng Haha, dama bor på valle og da blir det litt kjøring ute i vest bamble, og veien til hytta er ikke akkurat nyasfaltert tofelts :S Men men.. Hva sier du Stian? Noen konstruktive forslag?;p Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ja kan vel stemme, men avhenger jo hvor langt man kjører etter at man har startet den opp, men ja skal krype opp til 90 etterhvert:D Det jeg synes var litt rart ser du, for min ligger bare på 90 grader om jeg står mye i kø ved bykjøring eller står på tomgang, men med en gang jeg kjører "vanlig" kjører jeg konstant på 70 grader uansett hvor langt.. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg