Simonsen Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei. Eg skulle ha planet, portet, settet i ny ventiltetninger og kvass kammer på min audi motor. Nokon som veit om priv. personer evt. firmaer som tar dette billig i hordaland? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei. Eg skulle ha planet, portet, settet i ny ventiltetninger og kvass kammer på min audi motor. Nokon som veit om priv. personer evt. firmaer som tar dette billig i hordaland? send den til oslo sylinderservice eller kirkebakken motor. kirkebakken har asolutt mest peil på trimming av bil motorer, han har drevet på i et halvt århundre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 nilsen motor i stavanger er også veldig flinke. Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Eg skulle helst hatt i hordaland, oslo blir nok for langt. :) Bergens område hadde vert best. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hvis du kan strekke deg til Haugesund, er det et firma her som heter Velox motor. Han driver stort sett med VW/Audi, og skal være dyktig sies det. http://www.veloxmotor.com Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Kan høre med Polly Motorsport, de holder til i godviken.. Jævla flinke folk, men dyre.. Og er ikke alltid de gidder og ta på seg slike småjobber har jeg hørt.. Ellers, så har du jo Metalock på nordås.. Evnt. Sylinderservice/Auto23 i fyllingsdalen.. Begge de gjør topparbeid.. Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Nå vet ikke jeg hvordan oppsett du har, men det hadde vel vært mer fornuftig med støre og effektivere turbo med chip, enn med vasser kammer? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Er ein vanleg 3B motor, med chip (285 hk). Veit ikkje kva som eg mest fornuftig når det gjelder å få meir gamp i motoren, er vel greitt å skifte til kvassere kammer når toppen skal overhales? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Er som regel en grunn til at det er dyrt. Får du det billig kan man droppe det da effekten er tvilsom. En god topp jobb bruker man 40 timer på og da kan du begynne å regne hvorfor noen tar høy betalt. Å slipe over støpefeil er ikke verdt å betale noen for Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Hvis toppen må overhales er det jo kjekt med porting, men det er opp til deg om det er verdt det. Skal du få maks ut av det må du ha en custom mapping også, fordi det ikke (såvidt jeg vet) eksisterer noen kit til 3B med porting og under 450-500 hk. Jeg hadde heller brukt de ekstra pengene som porting og kammer koster å kjøpt råder og spart til større turbo og mapping/chip Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Skal ein ha større turbo må ein vel oppgradere motoren mekanisk sett for at motoren skal tåle det? Større dyser og bensinpumpe er vel ting som må gjerast for at det skal fungera optimalt? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Ikke sikker på når pumpen må oppgraderes, men dysene bør byttes ja. På 20v er ca riktig dysestørrelse= effekt i hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.