SSBMW Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei! Har et lite motor problem og håper på god hjelp her. Jeg kjøpte bilen for ikke så lenge siden og selger sa at bilen fusket litt pga. belgen mellom luftmengdemåleren og motor var hull i. Byttet denne og problemet er der fremmdeles, noen sier at noen slanger / vakumslanger er hull i slik at den får falsk luft. Og noen sier at det er luftmengdemåleren. Og visst det er noen i Haugesund som har litt mer peiling på bmw motor enn meg, og vil gjerne hjelpe. ta Kontakt. Siter -BMW 318is coupe e36 -93 Jeg kan motstå alt, untatt fristelser På leit etter skinn interiør til coupe e36! pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Dra til et bmw-verksted og få tatt en diagnose. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSBMW Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 ja.. Får vel ta en tur dit.. noen så vet hva det koster Siter -BMW 318is coupe e36 -93 Jeg kan motstå alt, untatt fristelser På leit etter skinn interiør til coupe e36! pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg