larsfr Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hei ! Lurte på om det er mye arbeid og skifte toppakninger og ventilløftere i toppene samtidlig ? Bilen min har gått 257000 km. nå og det tikke ganske bra syns ei. Plus at den bruke endel olje som kommer ut bak, trolig fra topppaknings område. har ikke sjekka dette, men har hørt det ikke er uvanlig. mvh. larsfr Siter Audi 100 2.8 V6 Quattro 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Mye og mye jobb..., ja det er litt jobb. Anbefaler og bytte regreim, vannpumpe og løpehjul samtidig. toppene bør også planslipes om nødvendig + bytte av ventiltetninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordcapri Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 er dårlige kammer på disse motorene. anbefaler å sjekke disse godt før du setter i sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 dårlig kammer ?? nope, tror du tenker på V6 2,5 tdi motoren jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 er dårlige kammer på disse motorene. anbefaler å sjekke disse godt før du setter i sammen. hm er hvertfall nytt for meg! min er nå gått 204000 og nett hatt av toppdeselet og ikke anntydning til slitasje! Siter mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod (Solgt) Audi S6 2.2Turbo RS2 Nissan Leaf (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.