Rabies Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Godt at noen forstår det i hvertfall da. "ØY! Du går meg joggesko! Han kødden som brakk opp bilen min gikk også med joggesko... Det var deg din jævel!!" :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Bra å se at politiet gjør jobben sin.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Godt at noen forstår det i hvertfall da. "ØY! Du går meg joggesko! Han kødden som brakk opp bilen min gikk også med joggesko... Det var deg din jævel!!" :D "En person skal ha begått en forbrytelse ikke så mange mila herfra. Du er en person. Deg tar vi!" :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 HAHA! Dødsbra... Må jo le litt av det hele. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Godt at noen forstår det i hvertfall da. "ØY! Du går meg joggesko! Han kødden som brakk opp bilen min gikk også med joggesko... Det var deg din jævel!!" :D er ikke mange som går med joggesko for tiden da så et ledespor er det jo! heh.. men skjønner godt du hadde lyst å slå jeg... sånne tanker har jeg å når idioter er rundt meg.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Politiet er maktmisbrukere. Da tar jeg ikke alle under en sten, men visse er det. Samme gjelder tyttebærpoliti. Også kjent som Securitas, Hafslund sikkerhet osv. Bra du ikke drar alle over en kam, noen av oss vektere gjør faktisk en kurant jobb ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 uff... de i blå kan man bli så forbanna på! Satt i over en time i kø etter jobb i dag! Motorsykkel/bilulykke i Haugesund. De sto bare å så på motorsykkelen i en halvtime, plutselig fant de ut å flytte sykkelen. 5-10 min etterpå fikk vi kjøre forbi! wooohooo! Informasjonen kom liksom etter vi hadde stått der i LANGT over en halvtime! Satt i arbeidsbussen, så kunne ikke snu heller! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Ja, de sto sikkert og klødde seg i ræva... De prøvde vel på ingen måte å finne ut hva som hadde skjedd. De merket sikkert ikke opp noe, tok sikkert ingen bilder, og de sjekket i hvertfall ikke om det var noen spor/merker på stedet. Politiet altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Folk klager på at politiet ikke bruker ressurser på innbrudd, men når man blir stoppet selv, da er det forferdelige greier. Fantastisk. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, ikke mye pent å lese om de ekle blåkledde her nei;) Personlig så mener jeg at snut stort sett er greie folk (med unntak av UP, de er satans avkom) men i alle distrikter finnes det drittsekker. Og på alle avdelinger i alle firmaer i vaktbransjen finnes det noen som skulle ønske de var snut, og hadde de vært det så hadde de vært noen av drittsekk-snutene:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 til han som skreiv om han politi studenten... det er vel ikke lov til å anklage noen uten bevis? i allefall ikke for politiet? sjøl har jeg ikke noe dårlig erfaringer med politiet, med de oppi her er greie.. bra de prøver å få bort gjengfolk også.. men syns de bruker litt mye resurser på trafikken rundt i landet.. ta heller de som selger dritt til folk, å kaller seg gangstere. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg