Jason940 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei. rullet ut 940'n sent i går kveld etter vinter hvile og letterere oppgraderinger. Oppdaget da at det var en "klakke" lyd når jeg kjørte i gang fram eller bakover. Sjekket så under bilen og så at det var ganske mye vridning på bakaksel når en dyttet bilen fram og tilbake mens den stod i gir. Synes dette er litt rart da jeg byttet foringene i de store lenkarmene over og under bakakselen i høst. Skal ta en nærmere titt på dette i ettermiddag. Noen som har noen tips på hva jeg bør sjekke/se etter?? Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Samme skjedde med min, men da var bakaksel løs, skruene som hadde løsnet på stagene som er festet i dørken der med kanalene. Jeg skrudde dem fast så ble den bra. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Samme skjedde med min, men da var bakaksel løs, skruene som hadde løsnet på stagene som er festet i dørken der med kanalene.Jeg skrudde dem fast så ble den bra. Takk for tipset:thumb Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 samme skjedde med meg, glemte å dra til orntli etter jeg bytta aksling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Da var problemet løst. Det var en foring i som hadde vridd seg, og en nedslitt bolt på innfestningen til panhard staget i karroseri. Takk for hjelp uansett. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg