haddis Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Når burde registerreima byttes? bilen er kjørt 90000? Ganske snart? Motor 1,6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Spørs litt hur gammel bilen er. Min skal ifølge servicehefte byttes hver 180.000 km men det er ikke lurt at vente sååå lenge. Det er mange som sier at registerreim skal byttes innen 5 år da denne ikke holder i all evighet... men finnes sikkert mange forskjellige meninger her. Jeg bytte min på Mekonomen i Arvika...5.500 sek for registerreim, vannpumpe og service. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 intervall på reg reim bytte er ca 120000 km. pass på å bytt vannpumpa oxo for det er nesten samme jobben. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Takker for svar. Ringte til lokale skoda forhandleren. Fikk beskjed om at de ikke brukte intervaller, men ca. hvert 5 år. Så da skal den inn til neste sommer for service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 I service boka mi, og på en lapp i motorrommet, så står det at regreima skal byttes på 180000. Men når jeg spurte på møller grorud om det, for jeg mener at det er sykt lenge, så anbefalte de hvert 5 år ihvertfall, men jeg spurte også om hva som skjedde hvis jeg bare ventet med å bytte, og at den da røyk på 160000, og fikk da høre at det muligens kunne slå tilbake på dem, og at jeg slapp regninga... Men det er ikke noe å satse på, så jeg skal bytte til høsten ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcuraLegend Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 det er ingen fast register intervall på denne motoren, ( 1.6 sr ) utenom 5 års regelen da. skal kontrolleres på 90000 deretter hver 30000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg