sc0ot Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvor får man tak i noe skikkelig sirup? Motoren er sliten og bruker olje, trenger noe sirup! :P Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Hva med å helle på sirup ? evt. honning Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 "ha.. haa" Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=743&iItemId=139171 Vil ikke anbefale deg å bruke det på motoren da... Så har biltema også lavtrykende motorolje. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Der har vi olja jeg trenger! Min har jo oljerøyk til tusen, takk skal du ha! :D Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Racing olje 50w eller olje til proppelfly husker ikke grad men den er fetere en racing olje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gollum_97 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Agip har 10W-60. Selger den på jobben for 449,-(4L) hvis jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrML Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Er det så lurt å fylle en sinnsyk til sirup olje på motoren da? Blir jo ekstremt dårlig smøring ved kaldstart, og om vinteren vil jo starteren slite med å dra detta rundt og det tar lang tid før den får smøring. Kanskje best å fylle vanlig 10W-40 og prøve med Omega oljetilsetning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg ser ikke poenget med å hive på dyr "racing olje" på en motor som er uansett klar for overhaling/skroting. Jeg hadde kjøpt en 20L dunk med 10W-40 mineralolje på biltema og peilet&fylt olje hver gang jeg fylte bensin. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Det jeg gjør nå, og tror jeg fortsetter :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg