Viking067 Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Nok en dødsulykke! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6057317 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 oj det var en stygg ulykke :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Da ble vel den bilen svartelista å! veldig rart at dem måtte skrive inn hele navnet på bilen da det har lite å si. hva om Staten hadde bygd autovern der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Jeg er enig i at det er rart at de tok med noe som egentlig er totalt uinteressant, ettersom at det ikke verken er rutine eller "vanlig". "en Mazda", hadde det stått i en "vanlig" nyhet. "en Mazda 323 GTR Turbo" stod det...:rolleyes: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Jeg skal værtfall ha bur i neste bilen min - Bilen traff husveggen med taket først, og høyden på bilen ble redusert til nærmere en halv meter i det kraftige smellet. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 tenk om det hadde vært cab.. puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 ja skal man kjøre "aktivt" er bur jævlig kjekt.. hvor mye koster et ordentlig bur da? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 ...har faktisk et bur stående klart hos leverandør til GT-Ren min... har havnet 5 uker på sykehus og et halvt år på krykker etter at en S-klasse Mercedes fronta inn i min gamle GT-R. Lovde meg selv at jeg aldri skulle utsette meg for den situasjonen igjen, det hjelper ikke alltid at du selv kjører forsvarlig, så lenge du ferdes på trafikkert vei er du alltid i faresonen... har i den siste tiden grublet lenge på preferansen av veltebur vs. bakseter, men nå blir det nok til at buret åker inn ja. Koster forresten omlag sånn 6-8 tusen for et FIA-godkjent bur av den typen du skrur sammen (ikke sveiser) av fabrikat OMP/Wiechers/Sparco... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Hvor mye sikrer blir egentlig en bil m bur? De rallybilene tåler jo sinnsykt mye, men de har vel helt andre bur? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Hvis du ikke kjører med hjelm til vanlig kan det fort bli værre av å ha bur. Vondt å skalle hue i! ..men det er jo kjekt å ha hvis en skulle komme til å treffe noe med taket først ja. Synd at slik skjer, men godt lell at ingen uskyldige gikk med... OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Man kan jo kjøpe/lage 'padding' til bur da, sånn at det ikke er farlig å skalle i dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Originally posted by boXer Man kan jo kjøpe/lage 'padding' til bur da, sånn at det ikke er farlig å skalle i dem. Tar mye plass et 'padda' bur da. Men ikke alle er nærmere 2 meter, som meg, så det er sikkert ikke det største problemet... OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 hmm... er det noen bur som man kan beholde baksetene med eller? jævlig kjipt og ikke ha plass til noen baki... men skal man ha bur må man ha rallystoler.. og skal man ha rallystoler så må man minst ha 4-punkts seler.. da blir det litt dollars da.. man kan vel forresten ikke ha 4-punkts seler med bakseter vel? eller er det noen smarte løsninger på det? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Her kan det leses litt mer om ulykken: http://www.dtbb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=DT&Dato=20020812&Kategori=NYHET&Lopenr=108120111&Ref=AR&Profile=1181 Trist når andre "autofile" går bort slik. R.I.P Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg