Gå til innhold

Så har det skjedd igjen.

Ranger emnet


Viking067

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det er rart at de tok med noe som egentlig er totalt uinteressant, ettersom at det ikke verken er rutine eller "vanlig".

 

 

"en Mazda", hadde det stått i en "vanlig" nyhet.

 

"en Mazda 323 GTR Turbo" stod det...:rolleyes:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har faktisk et bur stående klart hos leverandør til GT-Ren min... har havnet 5 uker på sykehus og et halvt år på krykker etter at en S-klasse Mercedes fronta inn i min gamle GT-R. Lovde meg selv at jeg aldri skulle utsette meg for den situasjonen igjen, det hjelper ikke alltid at du selv kjører forsvarlig, så lenge du ferdes på trafikkert vei er du alltid i faresonen...

 

har i den siste tiden grublet lenge på preferansen av veltebur vs. bakseter, men nå blir det nok til at buret åker inn ja.

 

Koster forresten omlag sånn 6-8 tusen for et FIA-godkjent bur av den typen du skrur sammen (ikke sveiser) av fabrikat OMP/Wiechers/Sparco...

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kjører med hjelm til vanlig kan det fort bli værre av å ha bur. Vondt å skalle hue i! ..men det er jo kjekt å ha hvis en skulle komme til å treffe noe med taket først ja.

 

Synd at slik skjer, men godt lell at ingen uskyldige gikk med...

 

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... er det noen bur som man kan beholde baksetene med eller? jævlig kjipt og ikke ha plass til noen baki... men skal man ha bur må man ha rallystoler.. og skal man ha rallystoler så må man minst ha 4-punkts seler.. da blir det litt dollars da.. man kan vel forresten ikke ha 4-punkts seler med bakseter vel? eller er det noen smarte løsninger på det?

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det leses litt mer om ulykken:

 

http://www.dtbb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?Avis=DT&Dato=20020812&Kategori=NYHET&Lopenr=108120111&Ref=AR&Profile=1181

 

Trist når andre "autofile" går bort slik.

 

R.I.P

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår