Gå til innhold

Biltema deler

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bor like ved Biltema (Trondheim) så jeg er der rett som det er. Men jeg har et prinsipp:Kjøper aldri 'viktige' deler der, stort sett alt av nødvendige deler kjøper jeg andre steder, fordi jeg vil koste på en 100-lapp mer, og vite hva jeg får.

Verktøy kjøper jeg kun dersom det er 10 års garanti på det.

Ellers er Biltema en knall butikk til 'diverse' ting.

Forøvrig burde de vel skifte navn til Kjøkkentema, er snart mer kniver og fat der enn bilutstyr...

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig uenig i at Biltema er noe dritt......

Tester av diverse (batterier, olje, eksos o.l) har vist at Biltema leverer bra produkter. Ofte dem er utsolgt for akkuratt det du trenger ;)

Det meste av produktene er merkevarer påstemplet Biltema-logoen.....

Synd at Biltema har fått så dårlig rykte på seg, for de prøver faktisk å gi oss billige reservedeler.

Btw: Det er vel som med alt annet. De som har litt for mye penger og helst vil vise seg frem handler dyre deler og tror dem har gjort en god deal. Ikke noe vits å betale mer enn man må vel?

Bilen min er ikke full av Biltema-artikler, men det er fordi at Sierra er så driftsikker *ironi*.

Lakk over Biltema-logoen og du merker ikke forskjell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp ikke bremsedeler på biltema. kona slet ut et sett skiver på 2 år! dvs under 16000 km. klossene var forøvrig like fine!!( mon tro om de ikke er litt harde?) når det gjelder verktøy så er det meste bra ,bare se litt på hva du kjøper. de skrallene med plast håndtak med ilegg av stålplate tåler mye juling. jeg har en med 3/8 tange som jeg har sparket på for å få løs ting i forstillinga. den funker fortsatt som den skal!

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpt endel på bilteme, men pakninger tror eg at eg ville kjøpt en annen plass.bremser er bare å kjøpe en annen plass, disse er for harde, men ellers har di mye greit, fint å kjøpe verktøy der (10 års garanti.ikke det andre)

kjøpte et hjullager der bak, skiftet det vel igjen etter ca 3-4 md... det sier litt

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakingene skal brukes i en bilcross bil... tror dere de holder?

Ser at de skriver på noen av delene "Deler fra kjente / store produsenter"... hvis dette stemmer er det vel bra?

Er vel samme fabrikk i kina eller et annet asiatisk land som lager alt og stempler på forskjellige logoer... :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider