Gå til innhold

Biltema deler

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virker som veldig mange er negative til bildeler som er stemplet med Biltema logo. Jeg har aldri opplevd noen form for problemer med det jeg har kjøpt i Biltema butikkene, og jeg kjøper det jeg kan derifra.

Alle "kjenner" noen som enten har fått ett eksosanlegg som er noe vanskelig å tilpasse, eller bremseklosser som ikke holder like lenge som original deler. Men Biltema tar jo en tredjedel av prisen også.

Det aller meste av vanlige slitedeler kommer fra nøyaktig samme fabrikk. Har en slektning som kjører varetransport, og leverer blant annet da varer til Biltema. Varene er produsert på samme fabrikk, men noen er stemplet Biltema og noen Opel f.eks.

Sier ikke at alt har like god kvalitet på Biltema, men det har søren meg ikke alt som en kjøper som "original deler" hos et merkeverksted heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring med deler derfra, men trengte å bytte batteri i bilen i dag, så jeg tok turen til Biltema.

Batteriet var riktig nok billig (400,-) men det var av typen der man må drive og fylle på vann etterhvert. I tillegg hadde det en lufteslange som så ganske jalla ut. Det endte med at jeg kjøpte batteri hos Esso i steden til dobbel pris, men fikk da et mer skikkelig batteri som ikke trenger vedlikehold.

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hm, må vel til biltema og shoppe verktøy, turteller, fjærer, pakninger osv. neste helg... får se hva det blir til. Skal hvertfall ha det 150 delers verktøysettet med 10 års garanti, virker greit det...

tomt for sånne sett nå, men de har kanskje ine igjen til helga

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider