Mia Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Kan j**** lite om bil.... Noen som har lyst å lære meg litt??? Men et problem.... "min" toyota MR2 86 rister når jeg kommer opp i litt høy hastighet.... Avbalanserte dekkene, men det hjalp lite. Noen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 jeg tipper hjullager... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Støtdempere og foringer har også noe de skulle ha sagt når det gjelder risting. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Kan også være kast i drivaksel(ene). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Mellom akselen på Camaron min rista ganske bra før jeg fikk den ballansert på UNI Cardan, MR2 har kanskje ikke Mellomaksel? Skjeve bremseskiver kan også riste litt, kjenn om det rister i rattet når du bremser. En ting til, studer alle dekkene å se at det ikke er "bulker" i de. Det hadde sikkert de som balanserer sett. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabben Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by Mia Kan j**** lite om bil.... Noen som har lyst å lære meg litt??? Men et problem.... "min" toyota MR2 86 rister når jeg kommer opp i litt høy hastighet.... Avbalanserte dekkene, men det hjalp lite. Noen som vet??? Nå er ikke jeg noe ekspert på MR2, men jeg vet at den bilen er veldig avhengig av at hjulboltene trekkes til med riktig moment. Sitter det for stramt eller for løst, vil det riste på en MR2. Så begynn med å sjekke det enkleste, dvs at riktig moment er brukt. Rabben Siter Mvh Rabben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet November 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Kan dessverre ikke sjekke om bilen rister når jeg bremser for en j**** av en golf knuste fronten..... Men takk for alle svar! Ikke det at jeg er noen ekspert på noen områder..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Er det mye kast i felgene, vil det riste uansett hvor godt balansert de er. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg