dnnick Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 hei, har akkurat kjøpt en BMW 320i e36 1992 mod importert fra tyskland i 2002, men var ikke eu ok siden forrige eier mista lappen etter kort tid med bilen.. men når jeg hadde den på kontroll fikk feil/mangel på dette: -senkesats i vognkort( i følge forige eier er den senka i tyskland) -frontlykter i vognkort(engel ayes "alt i ett" med "e" merke) -effektanlegg ( også montert i tyskland) - mangler side/bliklys (ser ikke ut som dette har vært på bilen når den vart laga, betyr det at jeg må borre høl i karroseriet å få tak i sideblinklys?) - ratt må føres på i vognkort ( ser ut some et sports ratt fra BMW, montert i tyskland i følge forrige eier) er det noe regler for dette når bilen er importert? eller må man utbedre/fjerne alle feil.. bilen er eu ok før i norge some den er nå( ifølge gamle eier) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 - mangler side/bliklys (ser ikke ut som dette har vært på bilen når den vart laga, betyr det at jeg må borre høl i karroseriet å få tak i sideblinklys?) Ja, du må montere dette. Jeg tok inn en E36 coupè i 2005, og fikk ikke skilter på den før dette var gjort. Enkel jobb, though. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 hei, har akkurat kjøpt en BMW 320i e36 1992 mod importert fra tyskland i 2002, men var ikke eu ok siden forrige eier mista lappen etter kort tid med bilen.. men når jeg hadde den på kontroll fikk feil/mangel på dette: -senkesats i vognkort( i følge forige eier er den senka i tyskland) -frontlykter i vognkort(engel ayes "alt i ett" med "e" merke) -effektanlegg ( også montert i tyskland) - mangler side/bliklys (ser ikke ut som dette har vært på bilen når den vart laga, betyr det at jeg må borre høl i karroseriet å få tak i sideblinklys?) - ratt må føres på i vognkort ( ser ut some et sports ratt fra BMW, montert i tyskland i følge forrige eier) er det noe regler for dette når bilen er importert? eller må man utbedre/fjerne alle feil.. bilen er eu ok før i norge some den er nå( ifølge gamle eier) Senkesett på føres inn i vognkortet. få tak i tuv papirer og få tatt 4hjulskontroll så får du godkjnt dette på biltilsynet. Frontlykter er jeg usikre på om man må ha papirer. Effektanlegg vet jeg heller ikke men jeg hadde tüv papirer på det når jeg eu ok min. men vet ikke om du må på biltilsynet å få skrevet inn det. Sideblinklys må monteres. siste vt jeg ikke Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg