Gå til innhold

Min focus

tertill

Anbefalte innlegg

Her kommer noen bilder av min focus 01 stasjonsvogn.

Mods:

Nye frontlykter, Sorte angeleyes projector

Nye blinklys, side og foran, sorte

Nye baklykter, Sotede LED

17x7" Zito/Koya GTR sorte felger

Sotede ruter.

Planlagte Mods:

Senking

Gjøre ett eller annet med bremselyset på bakluka

K&N Filter.(bestilt)

6x8" Kicker komponent I alle dørene. (bestilt)

Lyddempe dører og bagasjerom

Her er et par bilder før jeg byttet lyktene. Beklager dårlig kvalitet. Hadde bare mobil-kamera for hånden.

bilen09.JPG

bilen10.JPG

Og her er noen etter jeg byttet lyktene. Beklager dårlig kvalitet her og. Måtte bruke høy ISO pga ganske mørkt ute.

bilen08.JPG

bilen07.JPG

bilen06.JPG

bilen05.JPG

bilen04.JPG

bilen03.JPG

bilen02.JPG

bilen01.JPG

Et bilde av basskassa mi. Som for tiden er ute pga dobbel vogn. God plass der til vanlig vogn. Skal gjennomgå lakkering før den blir satt inn igjen.

kassa.JPG

VW Polo 1,3 1986 RIP, Ford Focus 1,6 2001 RIP, Mazda 323 1,6 1990 Solgt

Ford Mondeo 2,0 TdCI 2005

Ford Focus 1,6 2001, Solgt

Ford Galaxy 2,0 TDCi 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk takk :D

Hovedlyktene kjøpte jeg på Ebay.com. Link til de her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-01-03-04-Ford-Focus-Headlights-Black-Blue-Twin-Halo_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2el1262QQcategoryZ33710QQihZ006QQitemZ160232381628

Betalte ca 1300,- inkludert frakt. Han sendte de som gave så slapp moms :)

Baklyktene handla jeg på Ebay.de. Kom på ca 2500,- etter moms å alt.

Sideblinkerne også fra Ebay.de. ca 200,- inkl frakt.

Og blinkersene i frontfangern fra streetdesign.no. kom vel å ca 400,- inkl frakt.

Mye bra på ebay :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hvor lenge har du hatt den hovedlysene? De har blitt slaktet på forumet på FFOC.co.uk. Er vistnok "bare problemer" med de.

Fungerer de? Er de E-merket? Er det LHD? Er på jakt etter nye lykter selv, og vurderte samme som du har, men etter å har lest litt på diverse forum ble jeg skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de et par mnd nå. det eneste som var når jeg fikk de var at jeg måtte bytte om ledningene i lyktene. Når jeg hadde på nærlys på bryteren så lyste fjernlysa og motsatt. men dette gikk kjapt med litt lodding.

tror de er litt feiljusterte. har ikke justert de enda. men er ikke så mye. blender ingen.

Å det er for lyst på denne tida til at jeg har fått sjekka fjernlysa skikkelig.

Syns lysringene rundt lyser litt svakt. hadde sett bedre ut med litt kraftigere lys i de. Men er svært fornøyd med de. Og det gjør at bilen ser bra ut. De er E-merket. hva er LHD?

Å hvis de skal vise seg å være dårlig etterhvert så var de ikke så dyre.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...