gtf Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hei, er det mulighet for å ha fotoboks varsling på navi plus sine kartpakker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Nesten... Du kan få lagt inn alle fotoboksene ved å redigere kartet og så brenne en ny disk med det oppdaterte kartet. Men du vil ikke få beskjed om at det er en boks og hvilken fartsgrense som er på stedet. I alle fall dette jeg leste på VACN forumet :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtf Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Nesten... Du kan få lagt inn alle fotoboksene ved å redigere kartet og så brenne en ny disk med det oppdaterte kartet. Men du vil ikke få beskjed om at det er en boks og hvilken fartsgrense som er på stedet. I alle fall dette jeg leste på VACN forumet :) Jaja, får bruke min GARMIN Nüvi 760 når jeg kjører bilen i norge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg