Gå til innhold

jeg har kjøpt Primera P10

Primera 16V

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt ny bil, eller det er første bilen da. Bare lurte på hva dere syntes, jeg ga 40k for den.

Men så skal det være et litt spesielt understell på den, selgern sa at det var en engelsk racer sjafør som hadde vært med og designet det undersellet. Den er utrolig stiv i forhold til andre biler, så om noen vet noe om denne typen hadde det vært gøy og høre noe. Selgeren sa også at jeg ikke burdte senke den.. Noe jeg ikke har planer om heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt ny bil, eller det er første bilen da. Bare lurte på hva dere syntes, jeg ga 40k for den.

Men så skal det være et litt spesielt understell på den, selgern sa at det var en engelsk racer sjafør som hadde vært med og designet det undersellet. Den er utrolig stiv i forhold til andre biler, så om noen vet noe om denne typen hadde det vært gøy og høre noe. Selgeren sa også at jeg ikke burdte senke den.. Noe jeg ikke har planer om heller.

alle p10(ikke p10 stv) og p11 har det understellet og det kalles multi-link

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

P10 har mer avansert bakstilling enn P11, går fint å senke, ting å passe på er svinglager og øvre bærearmer(de uorginale fra romnes har ofte dårlige indre foringer).

P10 kom ikke i stasjonsvogn, er en bil som ligner mye og er primera, og er tilsvarende men den heter W10 og har f. eks annen forstilling, vinkler på frontrute med mere.

Pass også på med rust i innerskjermer bak, problem med nissan av disse modeller.

Ellers grattis med bil(håper den er nyere enn 95 eller GT til den prisen forresten)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider