johnhell Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Regner med det er endel her som bruker disse produktene. Har nettopp kjøpt meg en G220 som jeg ikke har fått kjøpt noen produkter til enda. Men så hører jeg mye bra om Mirrors serien. Men for meg virker den veldig komplisert, med nummereringen på produktene, som ikke helt gir mening for meg? Uansett, disse produktene skal brukes på en Citroen Xantia 95 mod med normalt med swirls etter alderen, ganske små lette swirls. Kan noen da gi meg anbefalinger av rekkefølger og produkter fra Mirrors Glaze serien som ville passet meg? Og helst pads også. Har hørt tips om at # 83+ #21 blir bra. Men vil gjerne har mer tips, og erfaringer etter hva dere bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Kjøp deg MG83 og MG80 + f.eks MG21...Kommer veldig langt med de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 enig med bjorke, 83,80 og 21 2.0, samt en Gul W8006,og en Beige W9006 skumpad. Så svinger du innom Biltema og kjøper en 6" adapterplate (gul). Da er det full fres!!!! Lykke til! ;) Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg