Gå til innhold

Åpent luftfilter som ikke tar livet av Luftmassemåleren.

Ranger emnet

AUGU

Anbefalte innlegg

hadde meg en prat med ts racing om dette filter+luftmengdemåler.

Synes han nevnte det at på vag skulle det være UTEN olje på filteret. Han selger vel slike så det er vel bare å spørre han om hva som er mest riktig så får du et svar fra en som kanskje har litt mer erfaring:)

ja hvordan ville det bli me filter på tdi v6?

hører for meg rare gulpelyder å styr å stell:p

Har også fått beskjed om at filtrene helst ikke skal oljes på Mitsus massemengdemåleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedårsaken til at de kan gå i stykker er vell at det brenner seg olje inn i platinatrådene i MAF`n(luftmassemåler. Disse trådene er svært ømfintlige.

Har du VAF`n(luftmengdemåler) er det et spjeld/plate, og ingen elektronikk bortsettfra utforbi med potmeter og litt. Kan ikke helt se feilen med å bruke det der...

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde meg en prat med ts racing om dette filter+luftmengdemåler.

Synes han nevnte det at på vag skulle det være UTEN olje på filteret. Han selger vel slike så det er vel bare å spørre han om hva som er mest riktig så får du et svar fra en som kanskje har litt mer erfaring:)

ja hvordan ville det bli me filter på tdi v6?

hører for meg rare gulpelyder å styr å stell:p

kimmit-sport har samme filteret til halve prisen. 500 i ekstra kostnad for logoen til ts er i drøyeste laget. Kimmit og ts samarbeidet tiligere. Blir grom lyd med åpent filter på tdi. Greit med turbosus.

2007 vw touran excl. 170 dsg

2001 SEAT leon 1,8 20vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider