Bambozle Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ja.. som topic sier.. jeg startet et prosjekt for en stund siden, der jeg begynte og ta en liten 'makeover' på bilen min! Dag 1: Før: Etter: Dag 2 Før: Etter: Før: Etter: så for å ha vist dere inni bilen :p så langt har jeg gjort dette=) skal rullemales i løpet av denne mnd , og settes på 60/40 senk .. :) Rullemales pga den er rullemalt fra før, og derfor gidder jeg ikke legge alt det arbeidet og di kronene for og pusse og lakkere.. viktigst av alt! Takk til Corsa Tuner for koblingskjema! :) Hva synes dere? noen tips om mer jeg kan gjøre? OBS! bilen skal være harry :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 fet tralle, men hvorfor harry prosjekt? :( strøkene ascona c'er ser fett rått ut! hadde bila av en me brock b1 felger og tjall så grise fett ut, og den hadde 45/25 senk. har du tengt å rulle så iaffal ha den i rs-blått lignenes evt svart matt :) stå på me prosjekte Mvh x-ascona eier :( Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Oi, nesten lik min, berre min er 1,8GT Combi Coupe:-p Men tøff bil. Motor som er i din då? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg