slitenvolvo Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har en rar knirkelyd bak fra bilen jeg ikke klarer å lokalisere. Kommer når jeg kjører i sakte fart over små ujevnheter og/eller bremser. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 kast i coilen? hehe, har samme symtomet på 745en, veit ikje heilt kor lyden kjem i fra sjøl. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Foringer eller dempertoppene tenker jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Dempertoppene? Hva vil det gi utslag på? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Dempertoppene? Hva vil det gi utslag på? Sliten gummi knirker. Ofte slår det også Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 På min gamle 740 var det pga den oppspist av rust i gulv, rammevanger osv:O Karosseriet var så mykt at dørene ikke passa skikkelig når den stod på jekk. Etter jeg sveisa all rusta forsvant knirkelydene, og bilen ble dobbelt så stiv. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 min er det også litt knirk i, men det har kommt etter alt av stag og oppstiving, så er bare interiøret,foringer og dørpakninger å sånn som knirker litt, da bilen ikke lenger gi etter der den opprinnelig gjor.. er bilen din orginal eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 min er det også litt knirk i, men det har kommt etter alt av stag og oppstiving, så er bare interiøret,foringer og dørpakninger å sånn som knirker litt, da bilen ikke lenger gi etter der den opprinnelig gjor.. er bilen din orginal eller? Dønn original bil. Får noen knirkelyder om jeg står og hopper på tilhengerfestet. Men jeg var under bilen og brøt på alt av stag, men klarte ikke å reprodusere knirkelyden. Tror jeg egentlig gir faen, hører den jo knapt, med mindre man vet at den er der. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg