Gå til innhold

Felger til 190 E

TwoFingaz

Anbefalte innlegg

Her er et bilde før felgene ble pusset opp. Står på 205/55-R16 på dette bildet, men jeg setter på 205/45-R16 i morgen og de var faktisk enda litt smalere enn de som er på bildet.

Tror det fungerer bra med 16x9" bak, men det stikker litt lenger ut foran. Skal legge ut nytt bilde når jeg har fått på nydekka.

DSC01214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Buene er ikke valsa nei. De michelindekka som er på bildet er ganske breie til å være 205. Holdt dem mot Dunlop SP sport i 215 og da var 205'n breiere. Varierer fra fabrikat til fabrikat sikkert. Med de nye toyodekka tror jeg det går fint for dem er smalere pluss at jeg har gått til 45 profil fra 55 profil. Skal si fra hvordan det blir å kjøre med dette etter helga. Dekkdimmen tror jeg har mye å si når man kjører med 16x9" på 190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver jo:

ikke vits i å nevne Lorinzer eller AMG for det er i tankene mine, men det passer egentlig ikke til den stilen jeg vil ha på bilen.

Og han er vel ute etter noen breie i 16". Komlokka er vel mer aktuelle i 17" eller 18"

kom bare med mitt syn jeg da;) Kerscher Carmona felger da?

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del,kom med tips,var bare at jeg har tenkt på de fra før av da...de er alerede i tankene mine...men jeg har 2 valg nå da, første valget er Schmidt Th Line i 16", http://www.tunershop.de/felgen/images/schmidt-th-14-gr.jpg og andre valg er Mandrus

Emil i 17", http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=ROAD&pcode=TSW1780MAE255112C66

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått på dekka og hjula er på bilen. Ser veldig bra ut og bilen ble fin å kjøre.

Spora overaskende lite. Har heller ikke subbet enda. Har kjørt til jobb og på landevei. Har ikke kjørt så veldi hardt da men har kjørt på dårlig vei. gikk helt fint.

Skal senkes 40mm nå + stivere fjerer. Tror ikke det trenger å subbe mer av den grunn.

Toyo Proxes T1-R er iallefall til å anbefale. Fin føling med veien og go på våt vei, lite støy!

IMG_7493.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2F2F: Smaken er som baken,hvorfor ikke gå en helt annen vei enn det som er "standard" da?Jeg syns det er kjedelig med biler som ser helt like ut,å aldri har jeg sett th lines på noe annet enn golf,en reanult og noen audier. De "Emil" felga syns jeg var kul,men blir ikke i chrome da,nok en gang for å skille meg litt ut i fra mengden med "kumlokk" etc. For all del,jeg liker sånne felger å,men vil som sagt skille meg ut fra mengden.

LilleOle:

Så aså absoult ikke værst ut,med litt mer senk så blir det bra :D Jeg har jo 40 senk å har vell egentlig lyst på mer,men siden det blir bruks bil så får det være.

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!!! nei :P nok med golfen :P hehehe...hadde hvertfall skilt meg max ut da...har lurt litt på bredda ståliser på merca fordi..Litt OT her, 2F 2F,hvor i vika bor du?har slekt der skjønner du.

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes brock b1 passer bra i 16" og en god dose senking! Ikke like mange som kjører med det på 190 som e30-gutta gjør.

Skulle egentlig ha b1 til mercen min, men fikk beskjed om at de var gått ut av produksjon med boltsirkel 5x112. Men der er jo alltids et bruktmarked.

fant en dansk butikk som leverete dem for et par mnd siden, fant den via google. husker ikke hva butikken heter

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at felgene mine e fra Audi s2. Passer bra de :) Bare pass på at hullet i senteret er stort nok. Skal vær rundt 66mm om ikke jeg tar feil?
66.6mm ikke for og være prippen altså :D hehe

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider