Gå til innhold

Forslag til ny spiller

Ranger emnet

Gloms

Anbefalte innlegg

IKKE TVIL, LES BRUKSANVISNINGEN SOM ALLE ANDRE MÅ GJØRE!!!

Slå av spilleren, hold inne dreiehjulet til CLOCK SET vises (da er du inne i undermenyene), drei deg frem til SW-CONTROL og trykk inn, drei og trykk deg frem til du har "REAR SP: FULL" og "PREOUT: REAR"... fortsatt i tvil om en som faktisk selger slike spillere har litt peil? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå sitter jeg ute i bilen og tester ut dette og det funka.. Men plutselig slutter den ene bakhøyttaleren å spille. Den ene kanalen blir borte. Hva kan ha skjedd??

Jeg stilte tilbake til sånn det var før jeg testet ut de innstillingene du sa og da fungerte begge høyttalerene igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker begge signalkablene inn i forsterkeren, er en Plyde forsterker. Synes det er rart at begge høyttalere fungerer når jeg har kun sub utgang, men når jeg bruker Rear utgangen så er det bare 1 høyttaler som fungerer.

Har koblet L til kanal 5 og R til kanal 6, om det var det du mente? Høyttalerkablene er koblet riktig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å gå for en 5000UB. Spillern ser drit bra ut, og 1350 er en god pris.

Eneste jeg lurer på er målene. Er det sånn at alle spillere har standard mål? eller er de forskjellige? greit å vite sånn at det ikke viser seg at den er for stor/for liten når jeg får den.

Å se spillern i en butikk hadde også vært fint. Finnes det butikker i Oslo som har godt utvalg av bilstereoer? vet jo at det finnes, men hva heter de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider