johmol Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg vurderer sterk å starte med et boble prosjekt, Det finnes jo en del stiler som rat-kool og cal-look osv Men jeg fant et bilde av en jeg virkelig hadde sansen for. Noen som vet om dette kalles for en spesiell stil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Photoshop stil? Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg har mange bilder av bilen i forskjellige sammenhenger så den er absolutt ikke moddet i photoshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 hmm..ser bare veldi slik ut når du ser på det bakhjulet:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hvis du har tenkt å kjøre med bilen ville jeg vurdert en stil som tillot hjula å gå rundt i hvertfall. Firehjulsstyring er også ganske uvanlig på boble Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johmol Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Her er et annet bilde av samme bil pluss et par av en annen i samme stil. Men det er ingen som vet om dette er en særegen stil, eller bare noe de har funnet på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg vurderer sterk å starte med et boble prosjekt,Det finnes jo en del stiler som rat-kool og cal-look osv Men jeg fant et bilde av en jeg virkelig hadde sansen for. Noen som vet om dette kalles for en spesiell stil? Dette er Photoshop! Det andre bilde kan jeg gå med på at er så si likt! Men fargen er ikke lik. felga er ikke like, hjula bak er værtfall slik att di går rundt Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 er sikkert ett bilde som er laget for å vise hvordan bilen skal bli når den er ferdig. men de bilene må jo ha luftfjæring, men det ser jo ut som at noen har tråkka på en lekebil :( Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Den brune er taksenka iallefall, ser litt ere ''sinna'' ut en den blå syns nå jeg da :) Mener nå da at stil osv, er vel igrunn samma hva det kalles så lenge man er fornøyd selv og vet hvordan man vil ha det:) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Taksenking gjør seg absolutt på boble.. Taksenk pluss litt oldschool-stil er dritfett! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Multivan Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Den nye terengbilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg