Gå til innhold

kjedelig eksos-historie

licorice84

Anbefalte innlegg

er litt irritert/oppgitt, så jeg velger å dele denne historien med dere. jeg skulle ha bilen min inn på eu-kontroll. jeg var klar over at eksosanlegget måtte byttes, pga brudd ved bakpotta. i den anledning, bestilte jeg catback-eksos fra streetdesign (http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13157). dette ble bestilt i slutten av februar. egentlig hadde jeg lyst på eksos fra Invidia, men lot være pga at jeg regnet med å få eksosen fort fra streetdesign så jeg slapp å vente på evt. toll/frakt etc. fra USA. 13. april satt jeg bilen på eu-kontroll. den ble fort ferdig, minus eksos som jeg ikke hadde fått enda. det viste seg at fabrikken i nederland sleit med å levere nok av det eksosanlegget. forrige uke kom eksosen, så jeg fikk levert den på verkstedet for montering så bilen kunne bli ferdig godkjent. det viste seg at eksosen ikke passa til bilen:(

da kunne jeg altså bestilt Invidia-eksos med en gang, og fått den i god tid før. antakelig er eksosen jeg har fått, beregnet til hatchback, siden røret er for kort fra mellompotta til bakpotta. nå sitter jeg bare og irriterer meg over hele opplegget. skal ringe streetdesign på mandag, så håper jeg at de bytter eksosen til et som passer (http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13159 ???), eller så må jeg få det refundert så jeg kan bestille Invidia med en gang... i hvertfall så må jeg bestille originaleksos så jeg får bilen så fort som mulig. irriterende!

puh! deilig å lette på trykket!

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Kjempe interesant!

Veit du hva eller?

Jeg begynner på jobb klokka 8:30 imorra.. Skal si ifra om jeg får parkert gratis jeg!

Greit at du er tilbakestående, men du trenger ikke å vise det i min tråd fordet. Dersom du ikke har noe fornuftig å si, foreslår jeg at du klapper igjen.

Takk!

quattroholic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider