Corsa Tuner Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 leverte mitt til en lakkerer, og det var ikke anntydning til flass, bobbler etter 2 år... Dekkselet blir ikke no spes varmere enn ett svart panser på sommeren. Bruk skikkelig varer så holder det. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Lakkerte toppdekselet mens jeg lakkerte resten av bilen, hadde på grunning, lakkerte og klarlakk:) har holdt kjempe godt på min hvertfall. Lett å vaske av å sånne ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Juni 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 ser ut til at jeg har brukt no dårlig lakk eller gjort en dårlig jobb hehe. fikk gløden på å prøve å lakke på nytt nå, har en klunk bil billakk stående =) Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 ser ut til at jeg har brukt no dårlig lakk eller gjort en dårlig jobb hehe. fikk gløden på å prøve å lakke på nytt nå, har en klunk bil billakk stående =) er godt mulig det var det du var uheldig med, her er hvordan jeg gjorde det: -Avfetting på oversiden, ikke under pga oljefilm osv, renset grundig over hele overflaten. -Pusset med 600papir tørt, avfetting igjen og tørket bort og nytt lag med avfetting som rant av og tørket i solen. -Grunnet 3 lag med AutoK Plastheftgrunning. -Lakket 3-4lag med Multona billakk (for intresserte kan de få fargekoden). Lot dette stå til dagen etter. -3Lag med klarlakk og lot dette tørke til dagen etter for best mulig finish. Vurderer også det plast dekselet som det står "Ecotec" på, enten motivlakkere no spennende der eller bruke vinylfilm med carbon look hvis dette ser greit ut. Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2008 Edit: Står over lakkeringen i første omgang, muligens til vinteren, men nå blir det carbon plate eller noe lignende Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg